Kita Kena Faham Perasaan Orang

Saya ada dalam situasi mereka dulu saya faham perasaan mereka. Lelaki sebenarnya lemah dengan perempuan manja.


Mereka Akan Lupa Apa Yang Kita Kata Apa Yang Kita Buat Tetapi Tidak Akan Pernah Lupa Bagaimana Perasaan Mereka Diperlak Lockscreen Pandora Screenshot Balloons

Sebab kau kena faham kau tak boleh ubah orang macamana yang kau mahu tetapi kau boleh ubah cara kau REACT bila situasi tu berlaku.

Kita kena faham perasaan orang. Menerima segala luahannya tanpa syarat. Mama abah banyak habis duit untuk sekolahkan saya saya kena beri balik sijil yg baik untuk mereka. Atleast mereka rasa semangat sikit Semoga pelajar yg situasi yg sama dapat bangkit balik saya buat sebab mama abah.

Dan orang akan cakap macam aa laki ni. Posting saya adalah untuk org yg result teruk. Ingat lagi dulu jarang ada masalah nak kena fikir jaga perasaan ramai orang.

Barulah kita boleh minta dia terus jujur dan setia. Kita buat utk diri kita. Hanya Orang Gemuk Faham Perasaan Orang Gemuk Kami Sangat Sensitif.

Just enjoy je life buat apa kita nak buat But now apa Aina buat mesti ada yang kritik cakap bukan bukan. Lepas belajar ilmu karakter ini aku lebih faham diri sendiri orang lain. Sampai bila-bila kita tak boleh nak betulkan orang lain kita hanya mampu memberi inspirasi sahaja.

Jangan sesekali kau keras kepala. Orang perempuan kena mahir tentang perasaan lelaki. Pertama sekali kalau ada konflik dengan mertua ni kau kena faham itu mertua.

HILANG 50KG DALAM 1TAHUN 4BULAN TANPA PIL KURUS. And apa yang saya boleh cakap kita hargailah hargai orang sekeliling kita orang itu buat baikkah buat jahatkah kita tak suka diakah suka diakah kita kena sayang kena buat bahagian terbaik maafkan dia jangan buat jangan cakap kasar jangan buat dosa apa-apa jangan macam-macamlah. Dengar untuk faham bukan untuk respons.

Orang yang kita tak pernah hidup bersama. Tapi apa pun orang nak cakap Aina. But Aina faham je yg in life memang akan ada ujian mesti adaje orang tak suka.

Laki engkau tak luahkan perasaan dekat dia selagi tu dia takkan luahkan perasaan dia kat engkau. Yang paling penting apabila orang mula meluahkan perasaan kita kena activate mode untuk mendengar. Lelaki takut kehilangan kalau kita manja dengan dia.

Laki yang pemalu ni kau kena faham. Sebab kau kena faham kau tak boleh ubah orang macamana yang kau mahu tetapi kau boleh ubah cara kau REACT bila situasi tu berlaku. Kita ketepikan saja perasaan kenapa pula saya kena berbaik ya aa kenapa saya perlu mengalah benda-benda ni kita buat.

Kita ready kah kita tak ready kah dia boleh ambil balik. Faham sangat perasaan korg yg kena hinakena caciyg selalu diperlidipersenda dan mcm2 lagi. Dulu aku rasa susah nak faham orang rasa macam orang tak faham kita kita pun susah nak faham orang.

Ini adalah perkongsian dari Muhammad Hafizee setelah berjaya menurunkan berat badan dari seberat 130kg menjadi 80kg d ari saiz baju XXXXL kepada M dab dari saiz pinggang 50cm kepada 37cm. Saya ada kredit kad sendiri and saya faham perasaan bila kita swipe swipe life and right kiri dan kanan tak kisah. Ingat saya ni orang kaya sombong dan bongkak yang tak ada belas kasihan kepada orang yang meminta.

Kena belajar untuk faham isi hati lelaki. Nak beli tiket kapal terbang nak beli makan kat tempat-tempat mewah sekalipun kita hanya tutup mata dan touch kredit kad kita. Tak semestinya kita bersetuju dengan semua luahannya.

You jadi perempuan yang kadang-kadang dia akan dapat laki yang pemalu tahu. Orang putih kata unconditional acceptance. Jangan sesekali kau keras kepala.

Orang yang kita tak pernah hidup bersama. Kalau kau dah kahwin manja-manjalah selalu. Tak kisahla benda baik or tak kita buat.

Kita nak Allah reda dengan kita maka dalam hal itu soal-soal keduniaan ni yang orang nampak kita mengalah kita kalah ni aa kita perbaik dengan seseorang yang ada perselisihan faham yang kita kita mulakan dulu tak ada masalah. Aku gemuk sejak kecil lagidari umur. Sebelum mula aku nak highlight satu benda.

Biar orang mula terasa supaya mereka terus bergerak ke arah positif kita kena usaha sampai berjaya katanya. Tak adalah gurau je. Kena pandai tahu apa kelemahan dia.

Pertama sekali kalau ada konflik dengan mertua ni kau kena faham itu mertua. Dua anak Vida iaitu Cik B dan Kacak turut aktif menghulurkan sumbangan kepada orang yang memerlukan.


Ada Aku Kisah Photos Facebook


Kita Broken Photos Facebook


Pin On Orang Sabah


Sahabat Lawan Jenis Perasaan Kata Kata Teks Lucu


Dah Knp Dgn Otak Aku Ni Asyik Datang Ingatan Lame2 Car Door Car


Pin Oleh Naylaa Di D O A Melatih Persaudaraan


Pin Di Tentang Hati Dan Rasa


Resepi Sotong Ala Thai Tak Perlu Lauk Lain Makan Dengan Nasi Putih Memang Umphh Daily Makan Makanan Resep Daun Ketumbar


Jangan Berdengki Dengan Orang Lain Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Today Quotes Lettering Quotes


LihatTutupKomentar