Saya Faham Dalam Bahasa Cina

By using our services you agree to our use of cookies. Godspeed Chen adalah penerjemah profesional dari Tiongkok Dia mengerjakan penerjemahan dan pelokalan selama lebih dari 15 tahun.


Pin On Yutaaaa

Cara Perkenalan Diri dalam Bahasa Mandarin.

Saya faham dalam bahasa cina. Chinese is much more difficult than other foreign languages. Ρώτησα λοιπόν τη σύζυγό μου που είναι δυο χρόνια μικρότερη αν θα ήθελε να μάθουμε κινέζικα. Lihatlah melalui contoh terjemahan bahasa cina dalam kalimat dengarkan pelafalan dan pelajari tata bahasa.

Dalam bahasa Cina YR. Terdapat pelbagai cara untuk mengatakan ini. En Chinese the language enwiki-01-2017-defs.

371 Followers Language School. Adakah anda faham apa yang anda dengar atau seseorang katakan Ini digunakan untuk menanyakan apakah seseorang dapat memahami kata-kata yang didengarnya. Periksa terjemahan bahasa cina ke bahasa Indonesia.

Macam itu sahaja ha okey itu cara untuk anda bertanya nombor telefon dan macam mana anda nak jawab nombor telefon dalam bahasa Mandarin. Sedangkan kaum Cina sudah hidup berkurun lamanya di bumi Malaysia ini. Jw2019 Ia mengikuti kursus bahasa Mandarin bergabung dengan sebuah kelompok bahasa Mandarin dan berencana pindah ke Taiwan yang berhasil ia lakukan pada September 2008.

Melalui pemerhatian terhadap persekitaran saya majoriti kaum Cina dilihat gagal menguasai BM dengan baik. Okey so kalau anda tengok tanda macam ni ke bawah dia adalah nada yang keempat. Jadi saya tanya isteri saya yang berumur dua tahun lebih muda jika dia sudi belajar bahasa Cina.

Lihat contoh bahasa cina terjemahan dalam ayat dengar sebutan dan pelajari tatabahasa. Follow saya belajar Bahasa Cina Episod 21. Periksa terjemahan bahasa cina ke dalam Indonesia.

Artikel ini disusun bersama Godspeed Chen anggota komunitas wikiHow yang tepercaya. Artikel ini telah dilihat 34526 kali. Perkenalan diri biasanya menjadi langkah awal ketika bertemu dengan orang baru.

Saya Ada kawan yang berbansa cinasudah jugak nak cakap ngan merekaso Saya terpaksa belajar bahasa cinabru mereka fahamkadang2 sy slh pronoun mereka blh betulkanTerima kasih Ruqayya Khalid. Isunya ialah penguasaan bahasa Malaysia dalam kalangan kaum Cina. Dapatkan Ebook belajar Mandarin 150 pages PERCUMA anda hanya perlu share tonton dan buat nota LIVE.

Kalau tak faham angkat tangan dan terus bagitahu. Cara Mengucapkan Halo dalam Bahasa Cina. Nǐ tīng de dǒng ma.

Bagi Anda yang sedang belajar bahasa Mandarin perkenalan diri menjadi salah satu keterampilan dasar yang perlu Anda pelajari. Faham ke semua Cikgu saya tak faham lah Haa bagus. Satu-satunya masalah cuba sembunyikannya dengan Mandarin YR.

Look through examples of bahasa Cina translation in sentences listen to pronunciation and learn grammar. Semasa saya hadiri konvensyen istimewa tahun 2014 di Yangon saya jumpa satu pasangan yang datang ke Myanmar untuk membantu di kawasan penyebaran bahasa Cina. Nanti menyesal di kemudi.

Look through examples of bahasa cina translation in sentences listen to pronunciation and learn grammar. Cakap hanya sekadar untuk orang faham dengan bahasa yang lintang pukang. Bagaimana mengatakan saya faham dalam bahasa cina.

Belajar Bahasa Cina Shah Alam. Periksa terjemahan faham ke dalam Cina. Itu adalah asas untuk anda faham sebutan bahasa Mandarin.

Sambil tu kita boleh berborak borak mandarin bersama cikgu zazah secara live. Aa macam itu pun dia kata ooh dia tak faham rupanya boleh ayat yang pertama yang anda boleh respons kalau anda tak faham dalam bahasa Melayu dia boleh guna dengan apa anda gunakan ayat ini okey dekat sini nampak all right okey Fazlina saya dengar tak saya tak faham saya dengar tapi tak faham okey saya dengar tapi tak faham saya tak dengar bukan. Bahasa Cina lebih susah dari bahasa asing lain.

Dalam bahasa Mandarin perkenalan diri disebut 自我 介绍 zì wǒ jiè shào. Bahasa Cina translation in Indonesian-English dictionary. Check bahasa cina translations into Indonesian.

Lihat contoh faham terjemahan dalam ayat dengar sebutan dan pelajari tatabahasa. Show algorithmically generated translations. Siapa yang nak belajar dari episod1 boleh click link di bawah ini ya.

Bagaimana mengatakan saya faham dalam bahasa cina. Check bahasa Cina translations into English. Satu-satunya masalah cuba sembunyikannya dengan Mandarin ialah saya hanya mampu menuturkan perenggan ini yang saya telah hafal semasa saya melawat ke China.

Cookies help us deliver our services.


App Pinduoduo App Download App Find App


Roslita A Thalib Contoh Resume Ringkas Dan Padat Resume Dan


Artikel Belajar Bahasa Mandarin Jakarta Kursus Les Privat Belajar Bahasa Mandarin Terbaik Di Jakarta


Artikel Belajar Bahasa Mandarin Jakarta Kursus Les Privat Belajar Bahasa Mandarin Terbaik Di Jakarta


Pinduoduo App Register App Registered In This Moment


1 Bahasa Mandarin Perbualan Chǎngjǐng Yi Zai Jiaoshi Lǐ Babak 1 Di Dalam Mandarins Education Person


Btammaefgjvm9m


Pin On Property4u


Kelas Bahasa Mandarin Cikgu Zazah Home Facebook


LihatTutupKomentar