Laki Bini Bukan Selalu Faham

So aku memang 24 jam kat rumah sahaja dengan anak. Tapi suami aku baik kalau balik kerja dia selalu offer bawa aku pusing2 naik kereta walaupun aku tau dia letih sangat kerja.


Dengan aku tak kerja memang tak bersosial langsung.

Laki bini bukan selalu faham. Dia selalu mengeluh bini dia boros. Si Adam dengan bini dia tu memang tak bagi can kat aku nak tido. Tapi aku penah cakap kat dia kalau kau terus terang ng bini kau berapa hutang kau ada berapa gaji kau bulan2 tunjuk dan bentangkan kewangan kau aku yakin bini kau akan faham.

Bukan pasangan tak nak bekerjasama tetapi sebab salah faham. Pssbukalah dan anda akan tahu saya tidak. Masuk hat ketiga mulalah bebai.

Ustaz siap cakap semakin suami rasa senang rileks tak buat apa-apa lagi senang dia lupa tanggungjawab dia. Tapi macam biasa la geng. Jangan libatkan orang ketiga dalam rumah tangga kecuali ahlinya ulama gak boleh siapapun masuk kedalam rumah tangga Bapak Ibu kecuali Alim Ulama orang tua kah mertua kah apalagi teman jangan libatin Ustadz Khalid Basalamah.

Tapi disebabkan aku tahu dia tak boleh masuk takat boleh garu-garu tingkap je maka aku tenang la. Semua nak kena ajar sendiri. Sections of this page.

Ha Aba Aliah masa itu raya rumah mak mertua dia dekat apa Kedah eh abang eh Perlis Perlis dekat Perlis jadi Mama. Bukanlah balik ni hang pi kabo kat laki hang. Aku suri rumah bukan sepenuh masa kdg2 jual online food.

Sebab tu kabo bini lagi kenal laki dia dari mak dia kenal dia. Laki bini lapaq hahahah. Ya Allah berikanlah aku masa dan peluang yang banyak utk aku berjemaah dengan isteriku lagi.

Aku kesian kat adik aku. Katanya kalau tau dia gaji je mesti nak ngepau itu ini. Dia kata mula2 tengok dulu geli tapi lama2 dah biasa.

Para bini rajin-rajinlah buat sport check kat handphone suami yer bukan kita tak percaya just double check kalau-kalau si suami buat macam itu. Para bini rajin-rajinlah buat sport check kat handphone suami yer bukan kita tak percaya just double check kalau-kalau si suami buat macam itu. Buat pembelaan bahawasanya kamu tidak tapi laki yang mengabaikan tanggungjawab.

Abang Alif dah dah kahwin bini nombor empat. Repost jom_dakwah with make_repost. Makan minum cuma pun bini tanggung ya.

Yang kelakarnya bini baru lepas itu bapa Alia pula beraya dekat rumah mak mertua. Seronok tengok ibu-ibu muda yang semangat beranak kerap dalam jarak kelahiran anak dekat malah lagi bahagia menyaksikan laki bini sama-sama tolong uruskan anak sebab kebanyakan zaman sekarang masing-masing sibuk mencari rezeki. Lama pendam perasaantapi harini kami takleh.

Bukan soal tidak percaya tetapi lelaki ini kadang-kala bertindak di luar jangkaan. Bukan hari ini mungkin hari tua. Lagi-lagi bila push sekali jalan sekali.

Lintang pukang dengan anak 2 orang kat rumah. Sila buka link ini untuk mengetahui secara lanjut. Ini dilema bila sudah berumah tangga nak laki tolong tapi tak nak cakap.

Sebab tak faham mamat ini hantar mesej ibarat macam tak ada bini. Masa aku tengah tido aku dengar bini dia main ketuk-ketuk cakar tingkap bilik. Hat mak pak dia pun takkan kenal dia sedalam kita kenal dia.

Sedangkan waktu si bini semua sama laki si lelaki kasi sakit hati bini. Bukan soal tidak percaya tetapi lelaki ini kadang-kala bertindak di luar jangkaan. Sebab tak faham mamat ini hantar mesej ibarat macam tak ada bini.

Tolong hide fb saya. So tak best la nak tunggu laki ke bini hang mati pastu baru nak cakap takde yang sama macam lakibini aku dulu Kita memang takkan kenal pasangan kita selagi kita tak share serumah sekatil sebantal dengan dia. Itulah yang jadi perang dingin.

Masing-masing kena faham erti tanggungjawab. Adik aku ni lelaki. Pernah sampai kami laki bini berselisih faham kecil di rumah dalam bab menyelesaikan tugasan yang cikgu bagi.

Saling memaafkan dan bertoleransi kunci kebahagiaan. Korang semua boleh faham kan macam mana aku dekat sini. Kalau dia mahu kasi tahu kamu fight poin.

Mak kita ini eh selalu anak-anak balik rumah mak mertua. Alangkan Rasulullah SAW pun mandi bersama2 dengan isteri baginda. Adibah Noor cerita pasal mak dan ayah Orkid yang selalu mandi bersama.

Nak elak masalah ini dua-dua kena main peranan jom semak perkongsian. Kalau tak Ali selalu marah saya pegang tangan Deena pun dia marah. 178k Likes 697 Comments - FizzAlmy almynadiaofficial on Instagram.

Assalammualaikum selamat pagi salam jumaat. Kereta suami bawa pergi kerja. So lepas solat sama2 tadi kita bercinta lah kejap.

Punca kedua sebab kita tak faham perangai pasangan masing-masing. Isteri solehah dia TOLONG buat kerja. Kerja seorang anak tahan lagi.

Dia bukan suka-suka hati mahu kasi kamu lusus kamu boleh buat pembelaan. Duklah ajar tekan-tekan supaya faham. Aku pon tak tahu la apa masalah dorang laki bini ni OBSES sangat dekat aku.

Okeh hal ini bagi saya nak mandi laki bini tak apalah. Kata orang anak meriah rezeki pun bakal meriah. Takde kawan family jauh.

Kamu boleh memohon fasa. Pasang surut dlm rumahtangga itu biasa tapi kalau dah terbiasa mcm tu benda kecil je boleh sampai gaduh. Masuk yang kedua pun sama berderet kerja.

Itu di luar kebiasaan. Bukan selalu dapat bermanja manja laki bini macam ni. Nak jadikan cerita banyak kali setiap kali gaduhsalah faham laki aku warning jangan buat baik dengan dia sebab nak ajak kesana kesini maksudnya aku selalu ajak kuar jln2 ke atau keluar makan.


The Gaana Song Music Video Featuring Gaana Girl Youtube


4 Surat An Nisa Chastity Repentance


Video Excited Jadi Ayah Suami Tak Henti Acah Kucup Gambar Janin In 2021 Excited Video Incoming Call Screenshot


Kelabu By Nadia Khan


On Twitter 191 Love Language


Pin Di Viral Artis


The Pearl Kuala Lumpur Was Live The Pearl Kuala Lumpur


Menyesal Nikah Laki Miskin Keluarga Suamiku Pernh Masuk Bersamamu Tv3 Sbb Daif Bila Aku Pulang Ikutnya Balik Kampung Ini Yg Aku Lihat 24 Hours


Rasa Down Dan Tak Semangat Cuba Buat 15 Perkara Ni Kadang Dalam Hidup Ni Kau Memang Rasa Down Lemah Tak Bermaya Rasa Tak Nak Jumpa Orang Rasa Cuba 15th


LihatTutupKomentar