Kalau Korang Rasa Ada Salah Faham Dengan Kawan

Apa apa pon min terhibur dengan yang bawah meja tupaling sporting. Sebenarnya kalau mak ayah kita tak bagi kita kahwin ni ada reasonnya.


Pin On Dah Habaq Dah

Malas la aku nak bercerita dengan kau.

Kalau korang rasa ada salah faham dengan kawan. Tapi ada terselit juga unsur-unsur yang aku rasa macam nak campak je watak si jahat tu hahaha Memang aku dah terlebih emosi la P Cerita tentang anak yatim yang sudah terbiasa sendiri. Aku ada abang yang beristeri empat. Nah 7 tanda-tanda korang dipergunakan dalam persahabatan.

Saya harap korang dapatla faham apa yang saya cuba nak sampaikan. Aku ada idea nak luah. Aku kawan dengan semua orang.

Gaduh-gaduh sikit lepas cakap tu. Kita biasa panggil PJJ. Waktu-waktu macam ni jangan pendam sorang.

Ramai orang terpengaruh dengan kepercayaan kalau nak disukai ramai tu sifat dia datang dengan cara semula jadi dan tak boleh diajar. Ada je yang kawin dengan doktor tu bahagia sebab dia faham tu rutin kerja suami dia. Dia dulu pun bam-bam tapi sekarang dah macam Uqasha Senroseekekeboleh hubungi dia.

Apa korang rasa bila ada pompuan whatsapp suami korang macam ni. Kalau ada masalah citer dengan kawan. Or maybe dia tak suka kewujudan aku kat Indianapolis.

Respon pun tak sudi Semalam ada kawan satu universiti call meluahkan rasa sedih. Tak kelakar ye kalau ada kawan korang nak bersin macam ni. Tapi itulah tak semua orang boleh buat sebenarnya.

Kalau korang ada masalah susah nak tidur bimbang risau. Doakan baik-baik untuk mereka tulisnya. Mempergunakan kelebihan yang korang ada.

Tak pernah aku gaduh-gaduh dengki-dengki. Aku jugak dah mintak izin Adam sebelum share cerita ni dengan korang dari part 1 lagi. Dan itu salah satu cara marketing dengan bayar youtuber untuk letak iklan.

Aku tak sokong pun kalau benda salah. Cam akuada coach yang comel dan kiut miut yang bantu aku. Luahkan tauu semua Mana tahu kawan tu dapat membantu.

Aku rasa ini platform paling tepat untuk aku menulis. Kalau semua benda nak ditolong dan disuap memang jelas diorang bergantung dan gunakan korang. Saya takut korang stress pulak baca panjang-panjang.

Mungkin kalau kau kawin dengan doktor end up kau akan berce rai be rai jugak sebabnya kau tak rasa suami kau selalu beri kau masa atau perhatian yang kau harap-harapkan macam dalam drama tu ni aku bagi contoh je korang jangan salah faham. Setelah berbincang dengan kawan aku. Tetapi percayalah Wallahi saya menulis ini adalah untuk membantu ummat.

Korang boleh cuba on. Haa kalau korang rasa tak bersedia atau tak mampu meh cuba baca tips yang dikongsi oleh Firdaus Mokhtar ini. Kesian rakan duet den saya ni.

Kalau perempuan jangan terlalu mengejar kalau lelaki jangan nak mengatal pula. Kalau saya secara jujur terkejut dan of course nak penjelasan. Kata Nubhan isu salah faham di antara kawan itu biasa dan sepatutnya boleh diselesaikan dengan cara yang baik.

Reputasi saya boleh terjatuh sebab kalau orang salah faham kenapa saya tulis bab ini saya boleh kena fitnah dengan teruk. Apabila korang berdepan dengan salah faham jangan tunggu untuk dia memujuk korang tetapi ambil peluang ini dengan menunjukkan bahawa. So kalau tengok video ajar jangan skip iklan.

Takde kaitan atau hubungan apa-apa. Pelangi cerita yang simple. Selalu bergantung pada korang Meminta pertolongan kawan tu tak salah tapi korang kena tahu batas atau limit pertolongan yang boleh diberikan.

Tapi aku ada sampai tahap yang macam ughh. Sebab semua dapat 100. Selamat dan tiada risiko.

Wanita selalu salah faham. Oh yeaku tak jual tau produk herbalife ninanti korang salah faham pulak ingat aku agenhahataktaktapi kalau korang berminat dengan produk ni korang carilah coach yang boleh bimbing korang. Ni adalah salah satu alternative semulajadi.

At the same time company tu dpt duit and youtuber pon dpt duit. Kalau kenal aku korang tahulah. Aku ni support kawan-kawan lagi ada.

Yang tak kenal aku tu selalunya akan cakap itu ini. So kalau ada org berminat sells diorang naik. Hari tu saya ada dapat kes suami tekanan sebab tinggal jarak jauh dengan isteri.

Sebab korang tak kenal pun aku siapa. Saya menulis dalam keadaan menangis kerana saya tak nak ummat ini hilang jati diri dan kecelaruan identiti seterusnya putus asa dengan Allah lalu. Aku masih hidup pada tahun 2009 dan ini adalah artikel ulangan yang di edit sebab aku belum start menulis Sesungguhnya Allah telah menjadikan agama islam itu adalah mudah untuk diamalkan tapi malangnya ada yang salah faham akan maksud mudah itu lalu dengan mudah pula memudahkan apa yang sepatutnya tidak semudah itu yang mana akhirnya perkara yang menjadi.

Terima kasih bebanyak la kawan-kawan sebab sanggup tunggu part 3 ni. Tapi kalau aku luah guna akaun aku memang nak kena kecam hidup hidup. Dia okay je siap suruh pesan kalau boleh tolong kawan-kawan korang yang ada masalah depression seangkatan dengannya.

Aku juga tak sokong kalau terus berbalah. Lagi-lagi pula mereka yang betuah sahaja yang akan disukai ramai dan dalam konteks ni bermaksud mereka yang berpenampilan menarik cantik handsome ramah mesra dan memang berbakat. Sampai kadang-kadang aku rasa aku ni ada ke buat salah.

Bersyukurlah korang masih lagi berpeluang untuk berjumpa pasangan korang dan bermanja dengan dirinya. Saya nak tulis pun lenguh jari. Iman menguruskan segala-galanya tanpa bantuan orang lain.

So kalau korang dapat buktikan dan yakinkan mak ayah korang insyallah akhirnya mak ayah korang akan izinkan jugak. Ceritera I Pelangi Syud Cerpen pertama yang menggunakan tajuk cover. Paling mudah sebenarnya kalau nak berkompromi ini.

Suami nya bagi penjelasan kata tak ada pape kawanmember dah lama. Dari situ syarikat or company boleh promote barang yg diajual contohnya. Tak sangka isu kawan-kawan boleh jadi sampai ke tahap saman menyaman.

Bagi aku tak apa lah kalau orang tu tak friendly da memang dia macam tu jadi aku terus je la jadi friendly. Macam ada pape je kan.


Amirul Rahman Salam Ramadhan Kawan Uni Atau Sekolah


Bluetick Ig Photos Facebook


Amirul Rahman Salam Ramadhan Kawan Uni Atau Sekolah


Perempuan Ni Bila Dah Kahwin Dunianya Adalah Suaminya Kongsi Lelaki Ini Pesona Pengantin


Bila Aku Tanya Kenapa Buat Aku Macamni Jawapannya Dia Tak Tahan Dengan Sikap Aku Yang Suka Pertikaikan Sikap Dia Tu Ja Wei Mudah Nya Jawapan Dia Kisah Rumah Tangga


Amirul Rahman Salam Ramadhan Kawan Uni Atau Sekolah


Papa Outstation Tgh Mlm Terbangun Tgk Ibu Hilang Rupanya Dlm Bilik Dgn Kawan Trus Aku Buka Semua Lampu Two E Kesah


Kawan Dan Berkawan Iium Confessions


Najib Razak Ahhh Sedih Hati Saya Baca Ni Semoga Tabah Menghadapi Dugaan Ini Guys Korang Semua Ada Apa Apa Kesusahan Ingatlah Boleh Kongsi Di Sini Dengan Saya Dan Kawan Kawan Semua Di Fb


LihatTutupKomentar