Orang Tak Faham Kerja Kita

Saya cari kelas English ni sebab saya langsung tak faham bila orang cakap English. Kau Ni kau kemas ni.


Nampak Mudah Tapi Penat Rumahtangga Bahagia Selamanya Facebook

Dulu aku rasa susah nak faham orang rasa macam orang tak faham kita kita pun susah nak faham orang.

Orang tak faham kerja kita. Sapa yang pernah bf mesti faham. Bagi ceramah mereka complaint dia kata betul bro kita tak cukup sukarelawan bro kita ni kerja sampai mati orang senang-senang kritik kita orang kata kita tak buat kerja. Sebab Abang Spicy memang on time.

Kalau kau cut time Abang Shafiq habis ah. Kau faham tak sekarang ni. Dapat tuan-tuan pemerintah yang zalim ya.

Saya kata saya minta maaflah sebab dulu saya juga antara orang yang kritik. Bukan susah mana tetapi kita tersangkut tak boleh kerja. Jadi syor saya cubalah buat sekali.

Zack bukan kerja kita untuk menghukum manusia hingga kerja Allah. Dulu aku rasa susah nak faham orang rasa macam orang tak faham kita dan kita pun susah nak faham orang. Performance aku dekat tempat kerja pun drop sebab aku penat dan tak.

Kadang-kadang aku tak larat nak explain aku penat. Sekarang ini masalah Covid-19 kita tersangkutterkepung. Dan sekarang dah boleh faham bila orang speaking English.

Apabila kita tahu apa yang kita mahu dari training yang kita pergi maka kita akan lebih aktif di dalam kelas. Sebab stress susu aku pun drop sikit. Masalahnya ramai orang dia tak tahu dengan jelas apa yang mereka mahu.

Kau faham tak sekarang ni. Bila tak tahu apa yang kita mahu maka tak dapat lah apa yang kita mahu tu. Grup support ini adalah sangat penting.

Jawapan aku untuk Hantu Raya 3. Hidup aku untuk agama bukan untuk dunia sebab tuu dunia datang cari aku tanpa aku susah payah kejar dunia. Siapa suruh kau lambat kan.

Sampai bila-bila kita tak boleh nak betulkan orang lain kita hanya mampu memberi inspirasi sahaja. Kalau kau orang tak faham apa-apa kau akan pergi ke kedua-dua tempat ni iaitu dekat Facebook ataupun Telegram untuk tanya apa yang korang tak faham. Tapi hari ini bila saya dah buat kerja sikit tak banyak pun.

Bukanlah kita susah sangat pun tetapi kita perlulah membantu orang-orang yang memerlukan. Kita yang penat buat kerja orang lain yang dapat nama sebab dorang boleh cakap English kita tak. Bukan masalah kita miskin kita pun ada kereta.

Lepas belajar ilmu karakter ini aku lebih faham diri sendiri dan orang lain. Jawapan aku untuk Hantu Raya 2. Lepas belajar ilmu karakter ini aku lebih faham diri sendiri orang lain.

Okey next pula adalah grup support. Saya kata saya faham. Ee tak faham aku lah.

Tapi dikatanya orang lain boleh aku saja bagi alasan. Kita akan tanya soalan catat perkara yang kita rasa perlu catat. Bila ramai orang datang sembahyang maka Allah turunkan balak sama dalam rumah bila dalam rumah ada orang tak.

Bukan kita malas tak ada kerja tak boleh kerja itu saja. Bekerja dari rumah ni memberikan kebebasan kepada boss untuk jadualkan mesyuarat serta perbincangan bila-bila masa dia suka. Memang aku tak bela anak dan tak jaga biniyang bela anak dan jaga Bini aku ialah Allah Yang Maha Kuasa.

Bukan salah bukan salah minyak naik. Bukan 100 betul tapi ia kajian yang dah dijalankan ke atas ribuan orang bila saya sendiri buat saya akui 90 tepat. Kau faham tak sekarang ni.

Bagi kebanyakan orang sekali jadual kerja hari itu tamat - kita dah tak perlu dah fikir pasal kerja. Lepas join iFikir English first time saya lulus Ujian. Merungut menyalahkan orang tak meyelesaikan masalah orang.

Hah faham tak sekarang Hoh. Sebenarnya bukan salah pemimpin. Jawapan aku untuk Hantu Raya 1.

Ha jom kita tengok. Ramai orang tak sembahyang. Kita orang memang betul-betul minta maaflah FOK Nak baling cawan ni rasa sayang so kita baling laptop.

Yang selama ni kau duduk kat dunia ni tak reti pula buat baik. Sebelum mula aku nak highlight satu benda. Bila kau orang dah beli produk ini kau orang boleh tengok apa yang terkandung dalam bonus ini.

Hati akulah kan orang tua ni. Aku selalu baca IIUM Confession aku fikir kalau aku share ilmu ni harap-harap apa pun masalah kita terutamanya dalam hubungan dapat menjadi lebih baik. Anak-anak umi kena sabar.

Kita cuma nak bawak kasih sayang dalam dunia tolong orang tapi tak faham kenapa orang nak kacau berdengki dan salahkan kita Tambahnya dia memilih untuk berserah segalanya kepada Allah dan tidak ingin menyimpan sebarang rasa dendam dalam hati. Ujian DOPE Test ini salah satu cara untuk kita faham siapa kita mana kedudukan yang sesuai untuk kita. Bumi kita ni negara orang cakap eh minyak naik barang naik ya.

Rutin pergi kerja pagi balik kerja petang tu sebenarnya banyak membantu membentuk disiplin kita dalam bekerja. Kalau dah boleh kerja nanti. Sebelum ni saya tak pernah lulus dalam ujian.


Cas Positif Bos Tak Faham Perkerja Pekerja Tak Faham Bos


10 Motivasi Diri Terbaik Berubah Dan Berjaya Sakudigital


Kau Tak Faham Kau Tak Rasa Apa Yang Aku Rasa Nota Gembira


Santapan Hidup Orang Tak Faham Facebook


Itulah Manusia Dia Takkan Faham Selagi Diri Sendiri Tidak Kena Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Cute Drawings Tumblr Islamic Quotes Cute Drawings


Nampak Relax Tapi Ini Cabaran Besar Kerja Sebagai Therapist Yang Kita Tak Tahu


Kau Tak Faham Kau Tak Rasa Apa Yang Aku Rasa Nota Gembira


Nampak Bos Hanya Goyang Kaki Mengarah Lelaki Ini Tunjuk Kerja Bos Yang Pekerja Tak Nampak


Nakbebel Harap Kau Faham Jugak Follow Santapanhidup Untuk Quote Quote Kehidupan Facebook


LihatTutupKomentar