Kadang Kadang Orang Tak Faham

Contextual translation of kadang orang tak faham dengan kita into English. Orang tanya soalan panjang lebar tapi kita tak jawab.


Nakbebel On Twitter Bila Kau Buat Baik Tapi Semua Tak Terbalas Follow Santapanhidup Untuk Quote Quote Kehidupan

Malah ada yang lontarkan kata-kata kesat pada Hetty.

Kadang kadang orang tak faham. Kalau anak menangis nak telefon jangan terus bagi. Bil letrik dengan yuran kena settle dulu. Kadang-kadang orang tak faham situasi kita yang sebenarnya.

Tapi kadang-kadang tak berapa rajin nak kemaskan balik barang-barang yang diangkat masa proses mengemop. Menerusi entri di Instagram IG Hetty menjelaskan orang ramai tidak mengetahui keadaan kesihatannya yang sebenar sebelum melakukan persembahan di pentas GV 5 pada minggu lalu. Kadang-kadang saya mendapati dia sini menyalakan lilin.

Mereka nak beli rumah harga ratus ribu. Hidup dengan depa berdua ni kadang tengah teman dorang nangis tiba-tiba ada orang datang mintak bergambar. Saya kadang-kadang tak faham dengan perangai segelintir yang pm tanya soalan pada saya ni.

Kadang orang tak faham. Jadi mak bapak hati kadang-kadang kena keras. Dia ni jenis cekap dalam merancang financial dan susun atur duit gaji.

Sarawak how much illogical were the same. Kadang-kadang orang yang sesuai ada di hadapan kamu. Kadang-kadang aku cemuih jugak bini aku ni.

Barang abang lagi penting Tak apa bang. Malah ade Yang lontarkan kata-kata kesat pada Hetty. Saya kadang-kadang tak faham dirinya.

Terus senyum Menurut Ozlynn biarpun mereka melalui saat-saat sedih dan duka tapi demi menjaga hati mereka tetap senyum dan melayan karenah peminat. Dan kadang-kadang saya faham. Jarang nak dengar dia kata tak boleh.

Suatu ketika dulu akak ada seorang kenalan yang cermat tau. Its okay Hetty dah maafkan pun. Dia sangat memerlukan saya dan kadang-kadang.

Sakit itu penghapus dosa kita. Saya tak boleh kawal persepsi orang apa yang saya boleh buat adalah pastikan niat saya positif. Sekali Lagi saya memohon maaf.

Bila tak rajin kadang-kadang mop dan air dalam baldi terbiar lepas mop. Bagi yang tak faham atau yang tak tahu lagi cara kerja orang retail kadang-kadang mereka ni perlu pegang telefon bimbit ketika waktu bekerja kerana ada urusan yang perlu dilakukan dengan manager kedai ataupun supplier kedai tu sendiri. Semoga allah swt melindungi kita semuanye.

I just dont get him sometimes. Kadang kadang kesian juga. Tanyalah mana-mana individu yang bergelar ibu atau bapa pasti mereka menyatakan bahawa tugas membesarkan anak bukanlah sesuatu yang mudah.

Jadi kalau ada yang nampak pekerja tu main socmed pergi lah buat aduan. Its okay Hetty dah maaf kan pun. Bagi anak faham bila kita cakap TAK dia faham memang tak boleh.

Kadang-kadang bila mood dia rajin dia buat semua. Saya rasa seperti tak ada apa yang saya boleh berikan padanya. Kadang-kadang orang faham apa yang mereka nak faham.

Saya ingin mengunakan stand up comedy untuk menyatukan orang dan KALAULAH saya terpecahbelahkan kita pulak saya minta maaf banyak banyak. Bila jumpa nak suruh buat kelakar. Tetiba rasa macam nak share benda ni.

Kadang-kadang kehidupan sebenar lebih gelap daripada cerita rekaan. Kadang-kadang dia bergerak dengan pengiring bersenjata dan kadang-kadang dia tidak. Anak-anak dulu Tak apa bang.

Suami aku kadang-kadang ada tolong vakum rumah mop rumah. She needed me so much. Kadang-kadang perkara-perkara yang pelik dalam talian.

Bukan tak nak jawab tapi soalan yang ditanya tu sangat bersifat peribadi. Human translations with examples. Jarang bila dia nak apa-apa aku tak bagi dia tarik muka.

Jadi akulah yang kena sambung kerja itu. Time dapat gaji Tak apa bang. Masalahnya bukan orang lain tak faham pendekatan politik boleh berubah tapi tuan haji sendiri yang minta orang lain supaya faham pun nampak macam tak berapa faham.

Kadang-kadang badan dia lebam dan doktor yang merawat pun cakap ini sakit tapi dia langsung tidak menunjukkan tanda sedang berada dalam kesakitan luahan hati seorang ibu terhadap anaknya. Kadang-kadang orang tak faham situasi kita Yang sebenarnye. Tak banyak tapi cukup.

Tu tak apa ni tak apa semua tak apa.


Tarbiah Sentap On Twitter Ingat Bukan Kita Je Ada Masalah Kat Dunia Ni Semua Orang Ada Masalah Cubalah Faham


Cheqwann Malaeqa Susah Kan Sebenarnya Kita Nak Paham Diri Sendiri


Sedangkan Perempuan Pon Tak Paham Diri Dia Sendiri Macam Mana Inikan Lelaki Nak Paham Diorang Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Text Quotes Instagram Life Quotes


Santapan Hidup Orang Tak Faham Facebook


Rahsia Perkahwinan Kalau Suatu Hari Nanti Aku Diam Itu Bermakna Aku Dah Penat Aku Penat Nak Faham Kau Aku Penat Nak Rindu Kau Aku Penat Nak Tunggu Kau Aku Penat Nak


Kau Tak Faham Kau Tak Rasa Apa Yang Aku Rasa Nota Gembira


Cycle Of Thea Hussin Life Buat Baik Salah Buat Jahat Apatah Lagi


Aku Mahu Dunia Faham Isi Hati Aku Iium Confessions


Apabila Buku Tu Cakap Tentang Kita Meletak Label Dan Stereotaip Ke Atas Bab Agama Yang Membuatkan Orang Bukan Muslim Itu Sendiri Jauh Daripada Islam Bukan Yang Bukan Islam Aje Yang Islam Tapi


LihatTutupKomentar