Faham Suami Susah

Susah nak cakap dan penat nak explain pada orang yang tak faham dan tak mahu faham. Ada pendapat mengatakan bahawa ego lelaki sebenarnya lebih.


Pin Pa Kesihatan Lelaki

Cuma sekejap ok.

Faham suami susah. Ada suami dia fikir susah nak faham isteri sebab perempuan tu complicatedada juga yang beranggapan yang isteri ni terlalu mengikut perasaanmaka dia pilih untuk biarkan atas alasan demikian Complicated dan emotional. Setiap individu mempunyai ego tersendiri. Sebab tu saya nak sangat bantu orang yg susah sebab saya pernah berada di tempat mereka katanya.

Bil api dan air pun orang lain bayarkan. Aku dan suami ditakdirkan PJJ dalam kalangan keluarganya yang tak PJJ. Korang yang pernah kena mesti faham apa yang saya ckp kn.

Bila perut kosong ya Allah takde isi nak muntah pun tetap muntah. Sampai terkeluar acid perut yang hijau. Bila orang PJJ mestilah susah dalam banyak segi termasuklah bila suami isteri bekerja dalam industri yang memerlukan komitmen tinggi.

The post Video Terdetik Nak Tengok Wallet Suami Isteri Selit Duit Untuk Suami Demi Susah Senang Bersama appeared first on Siakap Keli. Fie habis belajar je fie berat juga nak buat keputusan untuk tangguh masuk kerja sebab fie sedang mengandung. Ahamdulillah isteri pernah buat macamni.

Bila suami tak dapat maksud yang isteri ingin disampaikan maka wujudlah konflik serta salah faham didalam perhubungan dan rumahtanggaSebenarnya tak susah pun nak faham ayat kiasan isteri ni. Sebab macam sekarang ni selalu lupa waktu makan sebab uruskan anak dan kerja kan. Lepas tu obimin.

Susah untuk saya bercakap dengan suami setiap kali dia balik kerja. Atau mungkin ada y. Orang yang tak lalui morning sickness kadang2 susah nak faham.

Saya tahu dia busy banyak masalah di tempat kerja. Selalu buat macamni dengan arwah suami tapi dia pulangkan semula. Apabila dalam keadaan macam itu kita seolah-olah berlawan dengan diri sendiri.

Msalah ni bkn baru. Ada yang dah faham oklah Alhamdulillah. Baik suami mahupun isteri ego adalah sesuatu yang sering menjadi dalang dalam sesebuah pertelingkahan.

SUAMI MULA BERKONGSI MASALAH BILA SAYA FAHAM APA YANG SUAMI ALAMI. Perlu jelas dan faham dalam soal ini untuk mengelakkan sebarang kekeliruan apatah lagi perselisihan faham sesama suami isteri. Rasa Susah Nak Berkembang.

Suzi - January 9 2018. Atasi Perselisihan Faham EGO Pasangan Walaupun Tip No 6 Tu Susah Tapi Kerukunan RUMAH TANGGA Terjaga. Yang sorang tu artis dah berkali-kali curang dah akhirnya end up bercerai.

Video yang dimuat naik oleh seorang isteri menerusi akaun Tiktok Miszz Atyien ini ternyata meraih perhatian ramai kerana merupakan realiti sebenar yang dilalui oleh seorang suami. Saya rasa sangat down rasa hina sangat. Ha kan susah betul nak faham apa yang cikgu ajar.

Sebelum ini saya dan suami hanya jual sate di pasar malam. Lepas Aafiya cukup 6 bulan alhamdulillah fie pun dpt tawaran kerja. Bila disoal rupanya apa yang dimaksudkan nafkah kebanyakan orang faham adalah duit.

Sekarang fie faham sangat susah betul nak buat keputusan bila kita dah ada keluarga dan tanggungjawab besar lagi2 bergelar seorang ibu. Tapi saya pun bekerja juga. Tempat tinggal pun orang lain nak kena bayarkan.

Jjik sangat ke saya ni. Selalunya jual sate saya boleh dapat dalam 1000 cucuk sehari tetapi sejak Covid-19 ni nak cecah 1000 cucuk sangatlah susah. Rasa susah nak berkembang sebab kita hidup atas ihsan orang lain.

Bahkan ada juga yang dah lama nikah tapi masih lagi keliru tentang nafkah suami kepada isteri. Ala jangan limit diri korang bila dah ada anak susah nak berfesyen nak. Sebelum berkahwin tuntutlah sebanyak mungkin ilmu asas rumahtangga.

Suami Kena Faham Kenapa Isteri Suka Berfashion Kelihatan Cantik June 1 2019 June 2 2019 ciktom 19 Comments. Tetapi faham-fahamlah sejak pandemik ni pendapatan pun tak berapa memberangsangkan Saya berniaga sate sejak 2001 lagi. Susah lh nak etakplain.

Ambil tahu dan peka yang mana tanggungjawab suami apa pula tanggungjawab isteri. Mslh dengan suami plak bila dia takpeduli kt saya. Lagi menyedihkan susah sangat suami nak sentuh saya.

Jadi saya sangat faham perasaan keluarga yang tiada duit untuk beli barang keperluan harian. Bukan mudah nak dapat isteri sanggup faham ketika suami susah. Adat berkahwin susah senang akan diharungi bersama pasangan sehingga ke akhir hayat.

Untuk kes aku anak-anak duduk dengan aku. Makan minum pun sama. Suami ini secara fitrahnya ego dia tinggi.

Minta tolong suami atau sesiapa yang mampu bantu kita ingatkan waktu makan. Para suami tentunya menggalas tanggungjawab yang besar dalam menyediakan keperluan buat isteri dan anak-anak dengan secukupnya. Ustaz suami saya tak pernah bagi nafkah dekat saya Ini soalan yang selalu orang tanya.

Lately ni banyak betul ciktom dengar cerita suami curang sana sini. Okey selalunya aa anak-anak kita ni bila dia belajar aa apa ni tak kira lah kalau di sekolahkah di dalam kelaskah dia selalu orang kata bila cikgu ajar dia diam aje. Okey aa susah betul nak faham apa yang cikgu ajar.

Suami hanya perlu PEKA dan AMBIL SERIUS apa yang isteri cakap. Saya nak perhatian daripada suami tapi suami terlalu fokus dengan kerjayanya. Sejak 2012 dia dingin dengan saya.


Pin On Kesihatan Lelaki


Faham Amal Al Quran Untuk Rezeki Surirumah 2 Financial Independence Finance Budgeting


Suami Isteri Bergaduh Siapa Mengalah Sebarkanmanfaat Photoviral Imuslimshop Suamiisteribergaduhsiapamengalah Suami Persamaan


Tahukah Tuan Tuan Si Isteri Akan Berasa Tidak Selesa Untuk Beri Miss V Mereka Jika Suami Tidak Mampu Untuk Memanjakan Miss V Mereka Pertama Sekali Iala


Pin Pa Kesihatan Lelaki


Walau Penat Atau Cacat Say Thank You Big Ihsan Shown In The Little Things 2 Sayings Truth Marriage


Salah Faham Dalam Rumahtangga Siri 3 Sebarkanmanfaat Imuslimshop Photoviral Salahfaham Rumahtangga Agama Suami Memasak


Tak Adil Atau Tak Adil Langsung Kalau Kita Layan Isteri Kita Seperti Diatas Kebanyakkan Suami Nak Isteri Yang Cantik Kurus Dan Sebagainya Tetapi Si Sua


Anak Baik 2 Legacy Inbox Screenshot


LihatTutupKomentar